Sunday, June 28, 2009

I have a dream (part I)

In de nacht van vrijdag op zaterdag droomde ik van de Chanel Jumbo die op mijn wishlist staat. Na het ontwaken uit die prachtige droom besloot ik richting Antwerpen te gaan, gewapend met mijn Vernis Alma én mijn allereerste echte salaris.

En wat bleek, de sale was al begonnen in Antwerpen! Officieel begint deze op 1 juli, maar onder de naam 'braderij' was het officieus al sale.
Ik ging een beetje 'overboard' bij H&M, met 10 stuks liep ik richting de pashokjes. Ik heb me echter ingehouden en stond aan de kassa met slechts 3 shirtjes.

Voordat ik naar Chanel ging besloot ik ook eens binnen te stappen bij Princess, een winkel die buiten mijn budget valt maar hé, het is sale!
Bij binnenkomst viel mijn oog op een prachtige rode winter jas met grote gouden knopen. Bij het zien van het prijskaartje trok ik de jas van het rek. De jas zat perfect, de laatste in mijn maat en hij stond zo mooi bij mijn huidskleur (volgens de verkoopster dan he!).

Jawel, ik liep met een prachtige, super afgeprijsde McQ by Alexander McQueen jas de winkel uit!







En omdat ik er bij sta als een zoutzak, even een foto van net-a-porter.com



Ik kan niet wachten tot het winter is!

Anywaaaay, samen met mijn nieuwe liefde liep ik richting Chanel, in de hoop ook daar iets leuks te kunnen bemachtigen.
Ik vroeg aan de verkoopster of ze een zwarte jumbo of maxi op voorraad had. Haar antwoord was 'ja' en ik deed van binnen een klein vreugde dansje.
En had deze tas gouden hardware, passend bij mijn nieuwe jas natuurlijk! Het antwoord daarop was 'nee', met een aanvulling dat er een wachtlijst was van een half jaar voor een jumbo met gouden hardware.
Weg vreugde dansje..

Maar ik geef de strijd niet op! Blijf mijn blog volgen voor het volgende deel van 'I have a dream' !

No comments: