Sunday, June 14, 2009

Bestellingen binnen + aankopen MAC Store

Afgelopen week was een goede week! Ik hoefde maar 4 dagen te werken, waarvan ik 1 dag naar Zevenaar moest en dus was ik meer onderweg in de trein (1e klas yay!) dan dat ik met werk bezig was. Ook zijn mijn 2 bestellingen binnen gekomen en ben ik vrijdags naar Antwerpen gegaan voor nogmeer MAC aankoopjes!


Dinsdag kwam mijn All Cosmetic Wholesale bestelling binnen. Ik ben zeer tevreden over de kleuren, Mink & Sable is echt PRACHTIG! En Kid is een super kleur voor een naturel look, écht een aanrader! Ook ben ik blij dat ik eindelij de 219 brush heb, werkt heel fijn!
Ik heb swatches gemaakt van de kleuren maar deze kwamen helaas niet goed over op de foto.


Toen ik donderdag thuis kwam lag er weer een envelop op me te wachten! Het was mijn bestelling van Brigette’s Boutique. Wow, die is echt HEEL snel aangekomen! Ik heb 6 juni besteld en mijn spulletjes zijn 11 juni aangekomen! Echt een aanrader, ik ga in de toekomst zeker nog eens bij Brigette’s Boutique bestellen!
Ook deze oogschaduw kleuren zijn prachtig, al vind ik dat Sushi Flower niet veel pigment af geeft. De lipstick, Coral Polyp is SUPER! Het is een amplified lipstick, smeert lekker uit over de lippen en de kleur is fabulous.

Vrijdag ben ik richting Antwerpen gegaan om twee 15 Pro Palettes te kopen voor mijn oogschaduw. Ik was vrij, hoefde niet te werken, dus kon lekker tekeer gaan met mijn Coral Polyp. De kleur is echt fantastisch, helaas heb ik alleen een onduidelijke foto. De lipstick lijkt meer oranje, in het echt is het een rood/koraal kleur.


Ik was van plan die 2 palettes te kopen en een gele oogschaduw en een mat witte. Maar toen bedacht ik me dat de lipstick Brave New Bronze van de Style Warrior collectie toch ook wel erg mooi was. Aangekomen in de winkel besloot ik om naar de 2 palettes, de 2 kleuren oogschaduw (Canary Yellow en Gesso) en Brave New Bronze ook maar Liberated Lipglass te kopen. De combinatie van Brave New Bronze en Liberated is echt super mooi!


Thuis aangekomen begon ik met het depotten van de bestelde oogschaduws die nog in een potje zaten. Helaas werkte de stijltang-methode niet bij mij, en begon ik de doosjes maar gewoon kapot te knippen met een tang. Helaas is hierbij Melton Mauve gesneuveld, de oogschaduw brak!! Echt heel erg zonde, gelukkig heb ik de oogschaduw nog een beetje kunnen maken door met alcohol en een euromunt in een zakdoek het samen te drukken. Melton Mauve ziet er nu wel een beetje smerig uit, maar hij werkt gewoon perfect!


En dit is het eind resultaat! Zoals je ziet zitten ze nog lang niet vol. Wel heb ik besloten om geen oogschaduw meer te kopen in een potje, tenzij ze echt super mooi zijn en niet in alleen een pan verkocht worden. Dat depotten is echt een HEL!

(Inmiddels zit Melton Mauve ook in het linker palette)

Op zaterdag heb ik een look gemaakt met de kleuren Yellow Canary, Gesso, Melton Mauve en Passionate. Op mijn lippen Brave New Bronze en Liberated. Helaas is deze foto ook niet super duidelijk, maar beter heb ik helaas niet!


Die avond ben ik samen met mijn vriend naar de film Angels & Demons geweest. Ik had het boek ‘Het Bernini Mysterie’ een paar jaar terug al gelezen, en mijn vriend en ik zijn 2 jaar terug in Rome geweest. Het was dus erg leuk om al die plekken terug te zien in de film. Maar ook als je nog nooit in Rome bent geweest is de film zeker een aanrader! Ik heb me goed vermaakt!

No comments: