Saturday, June 6, 2009

Cherry culture bestelling



Jaa! Donderdagavond lagen er twee pakketjes op mij te wachten, van H&M en Cherryculture! Mijn H&M bestelling bevalt goed, alles past gelukkig en ziet er goed uit. Al heb ik wel wat twijfels over het rokje omdat ik niet zo goed weet waar ik het mee kan combineren, het is een echt hoge taille rokje. Maar dat zoek ik nog wel uit, misschien post ik wel een berichtje daar over!

Anyway, ik was ook erg tevreden met mijn NYX spulletjes! Alles zag er goed uit, al kwamen Harmonica, Jungle en Wild Orchid naar mijn mening niet helemaal overeen met de plaatjes op Cherryculture.com.

Harmonica is in het echt veel lichter en er zit een soort glans/glimmer overheen die ik niet mooi vind. Jungle is leek mij een matgroene kleur maar is een blauw/groene kleur, die veranderd in het licht. Ik keek vooral uit naar Wild Orchid, wat een lila/licht paarse kleur leek. In het echt is het een heel donkere kleur paars, wel mooi maar misschien te donker voor mijn huidskleur.

Over de kwaliteit van NYX producten blijf ik me verbazen, het is zo goedkoop maar alles blijft goed zitten en voelt ook niet vervelend aan. Na het maken van de swatches probeerde ik de kleuren van mijn arm te halen met een washandje met zeep, ik moest echt schrobben!! De producten zijn dus écht aanraders!


Van links naar rechts:
Soap Opera Queen, Wild Orchid, Red Frost, Louisiana, Harmonica, Extreme Black

No comments: