Sunday, June 7, 2009

Online shoppen, niet goed voor mijn portemonnee!

En ja hoor, gisteren nog een make-up bestelling geplaatst en een kleine aankoop gedaan op e-bay. Internet shoppen is zo makkelijk, en daarom zo gevaarlijk! Voor je het weet klik je op 'bestellen' en zit je weer bij de brievenbus te wachten op een pakketje!

Gisteren besloot ik de webshop brigittesboutique.com eens te bekijken, en natuurlijk zag ik een aantal dingen die ook op mijn MAC wishlist stonden. Mijn shopverslaafde hersenen beginnen te werken en denken: goh, als ik deze spulletjes via internet koop ben ik goedkoper uit dan in de winkel én kom ik van die stomme wishlist af! Een wishlist is leuk om te maken, maar om alles werkelijk te hebben is natuurlijk NOG leuker!

Dus hier een prachtige collage - ik heb geweldige Paint skills! - van mijn aankopen van Brigitte's Boutique.



Een tijdje geleden heb ik een iPhone gekocht, en bij de mediamarkt een hoesje voor de telefoon. Ik heb er 25 euro voor betaald, en nu begint het anti-slip laagje op het hoesje al los te laten! Dus ik ging op e-bay kijken voor een leuk, nieuw en goedkoper hoesje. Ik ben gek op dierenprintjes en werd dus heel blij van dit hoesje! En het beste, de prijs! De verzendkosten waren gratis en het hoesje was maar € 2,84! Ik heb het gekocht bij verkoper budgetgadgets_com .

No comments: