Wednesday, July 29, 2009

Oui, oui! Paris!




Yay!
Vorig jaar zijn mijn vriend en ik naar Parijs geweest, net als 2 jaar daarvoor (toen is de bovenstaande foto genomen!). Vorig jaar waren wij aanwezig bij de finale van de Tour de France, wat inhoudt dat je uren staat te wachten en te verbranden, en dan wat fietsers heel snel voorbij ziet racen. Toch wel leuk hoor! Maar dit jaar heeft mijn vriend de finale op tv zitten kijken, en toen kreeg ik het verlossende smsje! Hij wou toch eigenlijk wel graag op vakantie, even samen weg. Omdat we allebei net met een nieuwe baan begonnen zijn was er min of meer besloten om dit jaar de vakantie maar over te slaan.

Ik wou heel graag weer naar Parijs, mede dankzij de Marc by Marc Jacobs winkel die wij vorig jaar gemist hebben! Dus mijn voorstel was, waarom doen we niet een weekendje Parijs? Vriendlief vond dit een goed idee et voila, ons weekendje is geboekt!

Van vrijdag 21 augustus t/m zondag 23 augustus genieten wij van een mini vakantie. Omdat we de afgelopen jaren Parijs al goed hebben gezien zullen we het dit weekendje lekker relaxed aan doen, dus lekker rondlopen door die prachtige stad en natuurlijk..SHOPPEN! Natuurlijk heb ik mijn wishlist al klaar! In een perfecte wereld zou de wishlist nog groter zijn, maar om in drie dagen een maandsalaris er doorheen te jagen gaat me toch net iets te ver..



1. Heerlijk toeristisch t-shirt
2. DE sjaal!
3. Sleutelhangertje voor een DIY project
4. Urban Decay Deluxe Shadow Box en Ammo Eye Palette
5. Opi Done out Deco
6. Urban Decay Primer Potion in Sin
7. Nars blush in Orgasm
8. Sephora Train Case

Natuurlijk ben ik van plan om enkele Marc Jacobs special items te kopen, zo is mijn Marc Jacobs t-shirt aan vervanging toe. De combinatie nagellak en t-shirt werkt niet helemaal!

No comments: