Saturday, July 18, 2009

Coleen Rooney

Elke maandag- en dinsdagavond zit ik voor de tv. Op dinsdag kijk ik natuurlijk naar 90210 en Gossip Girl. Sinds 2 weken kan ik nu op maandag weer genieten van een fijn programma, namelijk Coleen's Real Woman. Een programma waarin normale vrouwen strijden tegen echte modellen om een grote klus te boeken. De vrouw die de meiden begeleidt is Coleen Rooney, een prachtige vrouw uit Engeland. Ze is een WAG, ze is namelijk getrouwd met voetballer Wayne Rooney en samen verwachten ze in oktober van dit jaar hun eerste kindje!

Toen ik opzoek ging naar wat informatie over Coleen las ik op Wikipedia dat ze pas 23 jaar is! Ik had haar ouder geschat, maar nee Coleen is bijna net zo jong als ik! Nog een overeenkomst is dat we allebei een dure smaak hebben. Maar helaas heeft zij toch wat meer designer spulletjes in haar kast hangen dan ik!










Of ik jaloers ben op al haar Louis Vuitton shawls? Nee joh...

4 comments:

This chick's got style said...

Leuk meisje is zij inderdaad!
Wow is wel wat jong! Om getrouwd en een kind te hebben!
En mooie sjaals!!

Anonymous said...

ik ben jaloers op haar pumps en tassen :p

Toothfairy said...

die sjaals!!! I LIKE!!!!

Hilde said...

zij is leuk :)!

En pas 23 wow! zou je niet zeggen!