Sunday, October 4, 2009

Birthday prezzies! Leopard...?

29 september 2009 was dé dag dat ik 22 jaar werd! Spannend? Nee, ik voelde me helemaal niet jarig. Hoe dat komt? Het is bijna traditie geworden dat ik mijn cadeautjes vóór mijn verjaardag krijg, én dat mijn ouders met mijn verjaardag op vakantie zijn!

Mijn ouders genieten op dit moment van de Italiaanse zon, en op mijn verjaardag zaten ze in het prachtige Rome. Cadeautjes van mijn ouders moet ik nog krijgen, ze hebben wel een horloge voor me gekocht in Rome dus ik ben benieuwd!

Van mijn zus heb ik gisteravond, 3 oktober, spulletjes voor mijn uitzet gekregen! Een theepot, theeglazen en een dienblad waar je foto's in kan doen. Nu nog een huisje ;)

Maar dé cadeautjes kwamen toch wel van mijn vriend! In Parijs heeft hij de traincase van Sephora voor mij gekocht. Een prachtige, stevige alluminium case, je kan de indeling zelf veranderen. Het zit al aardig vol..

Maar natuurlijk, ik zou mezelf niet zijn als ik niet weer zou twijfelen over de Louis Vuitton Leopard shawl. Dat zou toch een super verjaardagscadeau voor mezelf zijn? Ik zag weer foto's waar de shawl er zo mooi uitzag, en bedacht dat ik het vast bij al mijn kleren zou kunnen dragen. Maar ja, die prijs he! Mijn lieve, lieve vriend zei dat hij wel een gedeelte zou meebetalen! Dus hup, in de bus naar Antwerpen! Daar lag de laatste Leopard shawl op me te wachten. Hij was uitgestald op een pop, zodat ik de shawl even goed kon bekijken. Maar zoals ik al zei, ik ben echt Mien Treuzel. Het was aardig druk in de winkel, alle verkopers waren bezig waardoor ik dus niet geholpen kon worden. Ik bekeek de shawl, en de twijfel sloeg weer toe! Na een paar minuten ben ik naar buiten gegaan, voor een smsje naar mijn vriend. Wat moest ik nou doen? Kopen of niet? De shawl is fab, maar is het het geld wel waard? Na een rondje door het centrum heb ik het gewoon gedaan! De shawl is van mij!!

Ik heb de shawl nu al een paar weken en ik ben er zo ontzettend blij mee! Het staat bij zoveel kleren en ja, ik ben gewoon dol op panterprint! Het is een rib uit mijn lijf, en toen mijn hond opeens met de shawl in zijn bek achter de bank verdween kreeg ik wel een lichte hartverzakking. Maar verder, ik ben er super blij mee en heb geen minuut spijt gehad!






No comments: