Sunday, August 9, 2009

Miroslava & Natasha

Sinds gisterenmiddag houd ik mezelf al uren zoet met een topic op The Purse Forum, namelijk het topic over de Russische dame Miroslava Duma. Prachtige vrouw, nog mooiere kleding! Ik moest mezelf even overhalen om toch DE Louis Vuitton shawl in Parijs te kopen, de prijs is namelijk best hoog en ik begon de laatste dagen te twijfelen. Wat je dan moet doen? Juist foto's bekijken van prachtige mensen met die prachtige shawl.

In het topic over Miroslava viel me nog iets op, haar leuke vriendin Natasha Goldenberg. Wat ziet zij er gaaf uit zeg! Ik twijfelde of ik dit jaar mijn haar weer donkerder zou verven en dankzij haar foto's (we hebben ongeveer hetzelfde kapsel) ben ik om! Jup, de donkere verf gaat er in hoor!

Hier wat foto's van deze geweldige dames, met hun nog geweldigere (is dat een woord?) kleding en tassen!



Iemand enig idee waar ik de laarsjes van Natasha (rechts) zou kunnen vinden? Love them!



2 comments:

Toothfairy said...

I love Russian it-girls! Ik heb op mn blog een stukje over Dasha, die hoort ook bij dat clubje!

Kathelijne Aardema said...

Ja echt een super leuke stijl heeft ze !